top of page
Search
  • Luminos Andrada

Speranța nu e sentiment

Updated: Nov 10, 2020

‘Mai lasă-mă un minut.


Mai lasă-mă o secundă. Mai lasă-mi o frunză, un fir de nisip, o briză, o undă.‘


Am învățat să prețuiesc prezentul, singurul moment în care suntem în stare să fim stăpâni pe propriul destin. Cine m-a învățat asta?!


Suferința. Mă gândesc la ceea ce simt că nu îmi face bine, dar cred că este un proces de o viață întreagă. Aceste frici ne ajută să evoluăm, să nu trăim cu ele în noi și să le dăm posibilitatea să iasă în anumite momente; să nu le lăsăm să ne controleze ele pe noi.


Pentru toate acele suflete care încă își mai caută puterea de a merge mai departe și de a înfrunta totul, salvarea se află în tine. Astăzi, însă distanta ne unește.


Eram fericiți și nu știam asta. Fii fericit! Nu știi niciodată cât timp ți-a rămas.


Nu sunt pierdute decât acele bătălii pe care nu le-ai început niciodată.

137 views0 comments

Recent Posts

See All

Marea

Defect

bottom of page